Followers

Wednesday, March 30, 2016

Croatian -- Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #60 ~ 12. ožujka 2016. od Sanande kroz Christine



Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #60 ~ 12. ožujka 2016.
od Sanande kroz Christine

Sananda:

Ljubljeni, danas bih želio razgovarati s vama kao da sjedimo zajedno za trpezom na suncu sa svježe pečenim kruhom ili na rubu potoka bučkajući nogama u hladnoj vodi. Ovo je dan slavlja, i za mene. Dugo sam čeznuo za današnjim danom na Zemlji kad bi se važnost uskrsnuća osjetila tako osobno s vaše strane i mnogih koji su prigrlili vaše vlastito uzašašće na intiman i smislen način. To je bila svrha sve vrijeme u Kristovom životu.

Zamolio sam Christine (Krist-u-meni) da me danas kanalizira (jer Kathryn priprema posebnu poruku za vas, koja će uskoro doći od Ashtara i Saint Germaina) jer naš odnos je tako uzročno povezan, prirodan i topao, a na današnji dan, čeznem da većina nas budemo naše briljantno i jednostavno sebstvo, kao što smo bili od trenutka kad su nas stvorili Majka i Otac Bog. To je ono što nam je zajedničko, što nas čini da budemo jedno: svi mi smo samo mi, rođeni od Boga i uvijek voljeni. Prihvaćanje ove istine jedan je od mnogih jednostavnih užitaka koje ste prije imali pred sobom dok nastavljate i dalje rasti!

I da, imamo želju u višim dimenzijama. Želja - bez stresa, nestašice i patnje - je želja da se širi Božja ljubav koja je temeljna u nama. Ta želja je inspirirani katalizator našeg primarnog poduhvata: ko-kreacija s Bogom. Vidite? Mi smo isti, vi i ja!

Ja se smijuljim dok vam govorim da me Christine ne tretira kao da sam otmjeno uklonjen od nje - ili dimenzionalno ili osobno. Ona mi pokazuje i govori sve kao i uvijek. To je dio njezinog teškog životnog plana kako bi ostala "sigurna" i sposobna da završi svoju misiju, ona je uvijek održavala izravnu vezu sa mnom koja nikad nije bila kompromitirana ili ublažena u njenom životu. Čak i za vrijeme njenih buntovnih godina, ona će definitivno razgovarati sa mnom, ali - važan dio je bio - da će uvijek razgovarati sa mnom.

Vi i ja imamo vrlo blisku vezu. Mi razmjenjujemo iskustva, shvaćanja, šale, neraskidivu vezu i dragocjene trenutke koji su tako divni da nam se čine vječni i samo jedan bi mogao ispričati priču o ljubavi. Mi volimo jedni druge, i mi se stalno brinemo jedni za druge. Fasciniran sam vašim jedinstvenim i izuzetnim izborima i izrazima. Možete li me osjetiti kako čeznem da vam pokažem koliko mi vi značite?

Na dan kada RV/GCR bude puštena Dinarlandu, mi ćemo poslati specijalno izdanje Vremena Nove Zemlje koje sadrži poruku koju će nam ispričati Ashtar i Saint Germain, ali - želim da shvatite - to dolazi od svih nas ovdje iz Društva Neba. To je naš poklon vama za vašu čvrstu ustrajnost u držanju svjetla. To je priča o ljubavi. To je ljubavna priča. To je naša priča.

Na ovaj dan koji predstavlja iskupljenje, uskrsnuće, uzašašće - imam zahtjev. Molim vas, gledajte nas kao da smo jedno. Jedna obitelj. Jedan projekt za obnovu slobode. I oh da, jedna ljubav. Ono što smo počeli u životu kao naš Isus Krist i njegova dragocjena duša blizanac Marija, neka se sada svi dovedu do milog ostvarenja kroz naše ljudsko Kristovo uzašašće. Ja nisam vaš brat, prijatelj ili odani sluga - figurativno. Ja sam vaš brat uistinu. Ja sam vaš sluga, što znači da sam jedan od mnogih koji su se obvezali štititi vas i voljeti vas sve dok se dovoljno ne podignete zauvijek budni iz ovog nižeg dimenzionalnog sna natrag u stvarnost i mili zagrljaj vaše obitelji i našeg Boga.

Sretno iskupljenje! Blagoslovljeno uskrsnuće! Radosno uzašašće!

Ja sam sada i uvijek ću biti vaš Sananda, u milosrdnoj odanosti vama i svjetlu Božjem. 

I, ja vjerujem!


(Kanalizirala i prepisala Christine Burk, 27.03.2016.)




Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN