Followers

Friday, January 15, 2016

Hrvatski -- Kratko RV/GCR ažuriranje od Društva Neba od Sanande



Kratko RV/GCR ažuriranje od Društva Neba
od Sanande


Sananda:

Čestitke, draga braćo i sestre. Oni od vas koji prate revalorizaciju valuta (RV) diljem svijeta biti će vrlo sretni kad saznaju da ulazimo u sljedeću fazu sporog provođenja financijskih reformi i programa prosperiteta koji će iz temelja promijeniti vaš svijet, počevši u Iraku.

Opustite se, sjedite i gledajte kako se pokazatelji postupno odvijaju po cijelom svijetu, jer svih 209 uključenih zemalja udružit će se da se aktivira novi bankarski sustav koji će štititi vas, a ne bogatiti bankare koji su kontrolirali sve bogatstvo na planetu. Vaši blagoslovi su sigurni, dragi prijatelji, i ne možemo biti uzbuđeniji zbog učinaka koje će to imati na sve koji žive na Zemlji. Budite strpljivi dok čekate signal od vaših Dinarland prijatelja. Vi ćete mijenjati valutu kad budete došli na red. To će biti jednostavno, radosno, i ono što biste nazvali win-win za svakoga.

Vi ćete biti novi lideri i dobročinitelji koji će sve promijeniti. Pogledajte duboko u svoja srca da zapalite svoju ljubav i kreativnost. Biti ćete pozvani da stvarate maštovite mreže i grupe koje mogu pomoći jedne drugima za pomoć onima u potrebi. To će biti vrlo ispunjavajuće i uzbudljivo vrijeme u vašem životu, jer vi, svjetloradnici, biti ćete na vozačkom sjedalu kad dođe do odlučivanja kako će vaš grad, vaša zemlja i vaš svijet biti podigmuti, nadahnuti i dirnuti dobrotom i velikodušnošću.

Vi ćete biti inicirani valom dobrog osjećaja koji će isprati staro programiranje, i otvoriti srca za nove mogućnosti za odnose ispunjene ljubavlju koji premošćuju sve granice. Mi ćemo biti tu da vam pomognemo ako trebate vodstvo, i da vas upoznamo sa sjajnim novim tehnologijama koje su vaši galaktički prijatelji sponzorirali kroz vaše talentirane "čizme na terenu", kako bi se ubrzala vaša tranzicija u život u višim vibracijama. 

To je povijesno vrijeme, dragi moji. Kao suradnici na vas će se iznenada gledati kao na one koji su pomogli da se dovedu te prekrasne promjene, i naći ćete se u poziciji da ste bili "u pravu" po prvi put s mnogim svojim skeptičnim članovima obitelji i prijateljima. Nadam se da ćete se ljubazno, s dobrim humorom, oduprijeti iskušenju da bilo kome kažete: "Rekao sam ti." Umjesto toga, misteriozno se osmjehnite i stavite ruku na rame (doslovno i figurativno) i uvjerite ih da će biti oduševljeni s čudesnim promjenama koje će se odvijati još u ovoj godini. 

To je naše vrijeme, konačno, i mi ćemo slaviti u ljubavi, zahvalnosti i radosti. Bilo je to prilično dugo putovanje zajedno, ali mi stvaramo planine, a ostatak našeg putovanja biti će ispunjen s čuđenjem i divljenjem. Šaljem vam moje blagoslove, moju bezuvjetnu ljubav. Ja sam uvijek s vama; samo me pozovite i ja ću se smijati s vama, skakati od radosti s vama, i mi ćemo slaviti najodvažniji trijumf ikad u Zemljinoj povijesti čovječanstva.

Ja sam vaš Sananda.

Prepisala Dr Kathryn E. May, 13. siječnja 2016


Preveo: Alfred Muck - Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN