Followers

Tuesday, January 12, 2016

Hrvatski: The Arcturians via Marilyn Raffaele

Displaying

Mi, Arkturijanci, želimo razgovarati o ideji noviteta. Čini se kako se sve što je obično brzo pretvara u neki oblik noviteta (različitosti), što kod mnogih uzrokuje strah, jer se mnogi boje gubitka onoga što se može nazvati njihovom "zonom udobnosti". Tijekom vremena čak i najneugodnije okolnosti svakodnevnog života postaju udobne kroz osjećaj poznatosti. Mnogi su jednostavno umorni i lakše im je nastaviti raditi ono što su oduvijek činili, na način na koji su oduvijek činili. Strah od noviteta može biti vrlo suptilan. On se ne pojavljuje direktno, već češće dolazi kao osjećaj nezadovoljstva i otpora.


Neki su prisiljeni prihvatiti novitete kroz određene događaje koji se naizgled čine tragičnima,  dok su drugi u stanju prihvatiti vanjske i unutarnje novitete lako i bez puno truda. Svaki pojedinac na dubljoj razini odabire lekcije i iskustva potrebna za svoju vlastitu duhovnu evoluciju. Budući da većina ljudi nije toga svjesna, često se većina jednostavno sam odupire kada se pojave potrebna iskustva. Kada je pojedinac duhovno spreman za neku novu svijest ili razotkrivanje, to što je potrebno će se dogoditi na jedan ili na drugi način, sa ili bez svjesne podrške.
Biti otvoren prema novitetima znači sposobnost promatranja običnosti i neobičnosti iz razvijenijeg stanja svijesti. Vanjsku sliku određuje svijest, a ne puste želje.

Zbog toga, sve se automatski mora promijeniti  kako svjetska svijest evoluira. Mnogi se počinju prisjećati tko su i odakle su došli, dok drugi počinju imaju iskustva psihičke / duhovne vrste, koja ih navode da ponovno procijene činjenice koje su  ranije smatrali istinitima.

Kako se razvija svijest, tako se razvijaju i tumačenja uma, te se manifestiraju na višim razinama. Nostalgija za prošlošću i njezinim percipiranim savršenstvom vrlo je ograničavajuća aktivnost. Reklame i mediji često promoviraju kako je prošlost predstavljala bolje vrijeme, u kojem su vladali mir i jedinstvo. Prošlost nosi tamu i frustracije kao i sadašnjost, u podjednakoj mjeri, ako ne i većoj, jer široke mase u prošlosti nisu bile toliko razvijene, a tama je često bila sakrivena i o njoj se gotovo nikada nije čak niti govorilo.  Danas se sve odmah saznaje kroz moderne medije,  te se zato čini kako je prošlost bila mirnija.

U nastavku želimo razgovarati o iskustvu s kojim je većina ljudi vrlo dobro upoznata – o iskustvu čežnje. Čežnja za nekom osobom, mjestom, okolnostima, ili putem,  zapravo je urođena čežnja duše da ona bude spoznata. U trodimenzionalnom smislu, čežnja se temelji na lažnom uvjerenju o odvojenosti - "Ja sam odvojen(a) od osobe, mjesta ili situacije koja bi me učinila potpunim(om)."  

Nikada se nemojte kajati zato što imate čežnje. One su ljudske, i bile su normalan dio svih prošlih života. Međutim, sada je novo, razvijenije, nikada prije doživljeno, energetsko vrijeme na zemlji.

Možda ste vidjeli neki sretni par i počeli osjećati tugu i čežnju da i vi imate tako nešto, ili ste vidjeli neku osobu kojoj ste se divili, te ste čeznuli da imate osobine koje ona ima. Filmovi i knjige često stvaraju čežnju kod pojedinaca  koji smatraju da im nešto nedostaje, pogotovo kada sebe uspoređuju sa fiktivnim herojima i heroinama. Većina onoga što se predstavlja putem medija, predstavlja čežnje onih koji stvaraju filmove, knjige, časopise i slično, te služi tome da se ovjekovječi ideja po kojoj se cjelovitost, potpunost i sreća mogu pronaći kroz pronalaženje savršenog partnera ili posla, postizanje savršenog tijela, ili usavršavanjem nekog talenta.

Nikada se nemojte odupirati  čežnji ili bilo čemu drugome zapravo, jer otpor daje moć onim stvarima kojima se odupirete, i to moć koju one nemaju same po sebi. Umjesto toga jednostavno potvrdite; "Ja sam već sada potpuna i cjelovita osoba, jer Ja Jesam." Koristite bilo koje riječi koje rezoniraju s vama osobno i koje vas vode u ovu dublju svijest. To je način na koji uspostavljate nove navike, obnavljate um, i krećete se prema novom stanju svijesti.

Evolucija vodi čovječanstvo izvan odvojenosti i percipiranih potreba u svijest "Ja već jesam." Budite svjesni svih riječi koje pridajete izrazu "Ja jesam", jer "Ja jesam" nosi snažnu energiju istine, i kada govorite naglas ili mislite na riječi  "Ja jesam", um, u svom savršenom funkcioniranju, upravo to što govorite ili mislite kreira za vas.
U svom najčćem smislu “Ja sam koji jesam”  označava Božansko Biće, potpuno i cjelovito na svaki način, jer je napravljeno od jedine tvari koja postoji - Božanske Svjesnosti.  Međutim, ove riječi predstavljaju apsolut, i mnogi u svom duhovnom entuzijazmu rade pogrešku pokušavajući  živjeti apsolutno prije postizanje svijesti o apsolutnome. Postizanje svijesti apsolutne istine je evolucijsko putovanje. To je ono za što ste sada spremni. Istina počinje kao intelektualno znanje, i ne može se manifestirati dok nije spoznata.

Budite svjesni da vi kreirate sa svakom naizgled bezazlenom riječju i mišlju. Nove i moćne energije koje se slijevaju u ovom trenutku dozvoljavaju vam kao duhovnim bićima da se vrlo brzo očitujete i manifestirate. Vrijeme je da prihvatite ova znanja i da živite po njima, umjesto da ih smatrate samo  bajkovitom, nerealnom idejom, te se zatim pitate zašto imate probleme koje ne želite u svom životu.

Umjesto da kažete: "Ja sam siromašan(a)”, “Ja nemam prijatelja”, ili “Ja sam nedostojan(na) ljubavi", promijenite to u: "Ja sam zapravo tvar iz koje se oblikuju svi aspekti obilja",  ili "Ja sam jedno sa svim živim stvorovima, jer smo svi u jednoj te istoj i od jedne te iste Božanske Svijesti. Stoga, ja nikada ne mogu biti odvojena(a) od ljubavi, jer je ljubav povezujuća energija svih stvari unutar Jednote”.

Često i duboko razmišljajte što zapravo znači biti Božanska Svijest? Ako me je stvorila Božanska Svijest, jedina supstanca svega što jest, kako onda nedostatak ili ograničenje bilo koje vrste mogu biti išta drugo osim puke iluzije?

Neprobuđeni svijet uvijek je kreirao sa razine pojmova utemeljenih u dualnosti i odvojenosti, a zatim je druge poučavao sa te razine - što morate imati, što morate biti ili raditi, kako bi bili potpuni. Kreiranje sa razvijenije razine  spoznate cjelovitosti rezultirat će oblicima, idejama i situacijama koje predstavljaju cjelovitost za vas osobno, što ne mora biti ono što ste s ograničenim razmišljanjem vjerovali da trebate,  već umjesto toga, može biti novo i bolje.

Čak i kada njihove materijalne čežnje dođu do ispunjenja, pojedinci će često i dalje doživljavati prazninu i trajni osjećaj neispunjenosti. U svojim frustracijama, takvi dragi naši, često nastavljaju tražiti sve intenzivnije, pa čak i nasilnim sredstvima. Obzirom da mnogi još uvijek ne shvaćaju  kako je taj osjećaj čežnje zapravo Duša (pravo ja) koja teži da bude prepoznata i spoznata, oni idu kroz život uvijek tražeći, ali nikad ne nalazeći, u izvanjskome.

S ljubavlju vas želimo podsjetiti da budete oprezni prema čežnjama, koje mogu biti a često i jesu, vrlo suptilne, te mogu proći neopaženo. Neke čežnje su vrlo nevine i nemaju stvarnu moć (kao čežnja za mirom i tišinom u kući punoj ljudi), ali čak i jednostavne čežnje mogu rasti i postati ozbiljne kada navedu pojedince da traže rješenja na načine koji ih drže u starim energijama ili uzrokuju bol i patnju drugima.
Sada se svi nalazite na moćnom mjestu. Misli i radnje koje nisu bile važne u prošlim životima ili ranije u ovom životu, postale su moćnije, snažnije i kreativne, jer je vaša energija evoluirala. Zapamtite da ste vi kreatori.
Ostanite svjesni, uvijek razmatrajući akcije, i namjere u pozadini tih akcija.


Mi smo Arkturijanci, 10. siječnja 2016. 


Translator: Mirna

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN