Followers

Monday, July 27, 2015

Croatian -- Buđenje: St. Germain - 23. srpnja 2015



Buđenje: St. Germain - 23. srpnja 2015


Danas sam ovdje da vas obavijestim da se mnogo toga događa iza scene što će dovesti do vrlo poznatog načina bivanja na ovom planetu. Način života na koji se pozivam je iz povijesnih dijelova informacija i podataka iz zapisa i knjiga koje ne samo da su uskladištene i otkrivene, nego su u sjećanjima onih koji su sposobni podesiti se na prošlost. Dok idemo dalje s otkrivanjem tih dijelova povijesti Zemlje, mi ćemo se osjećati dobro upoznati s njima, kao da su se zapravo dogodili jučer, ili sutra. Da, kažem sutra, jer mnogi od vas su osjetili da je ideja vremena nevažna. To je koncept vremena koji više nije ono što je bio prije tjedan dana. To je postavljanje događaja i iskustava u našim životima koji su odlučujući faktor za ono kako je, ili kako će utjecati na nas u ovom trenutku da osjećamo ili ga doživljavamo. 

Shvaćam da neki ljudi možda se neće moći suglasiti s ovim riječima, međutim oni će u nekoj točki njihovog života reći: "Oh, to je ono što je govorio. St. Germain mi je govorio kakva će izgledati moja budućnost, i mislio sam da je lud. Ali sada shvaćam." To, dragi moji, je ono što se događa na mnogo načina u cijelom svijetu.

Jedna druga informacija za koju sam siguran da želite čuti je da sredstva koja će se distribuirati diljem svijeta u procesu su upravo sada da budu poslana raznim putevima do onih koji će ih naći na svojim računima. Ona će biti odlučujuća za sve promjene koje im se mogu dogoditi da ih koriste za dobrodošlu udobnost u svojim životima, a isto tako i drugima. To je nešto što sam vidio da je u radu i da je prošlo bezbroj preusmjeravanja. Sada vidim da će ono što sam projektirao doći u ranim fazama stvaranja instant bogatstva koje će donijeti ljudima drugačiju ideju o tome što novac njima znači. Toliko njih je osjećalo da je moć novca najmoćnija energija na planetu. To je zato jer nisu imali ono što smatraju da je dovoljno za vrstu života koju žele i zaslužuju. Sada dolazi situacija kada će se sve promijeniti. S ogromnim novcem na svojim računima oni će imati sasvim drugačije gledište na to što to znači njima i drugima. Svaki pojedinac će doživjeti ono što mu je rečeno. Nije na meni da to kažem, ili čak osjećam da znam što bi to značilo. Možemo govoriti iz vlastitog iskustva i tumačenja toga.

Još jedna ideja koja se valja oko planeta je da nema kraja opasnostima i dilemama s kojima ćemo se svi mi suočiti. To je također u procesu promjene. To također evoluira u drugačiji način gledanja na ono s čime smo obdareni. Ovaj dar je naš vlastiti dar gledanja na postupke naših života na drugačiji način nego što nam je bio uobičajen. To je ono što je potrebno da dođe do promjena koje već osjećamo da se događaju. Vidio sam da čak i u meni postoje razni slučajevi gdje se budimo s jutarnjim osjećajem mrzovoljnosti, a onda u slijedećem trenutku se osjećamo ugodno i smireno. To je stvar transformiranja onoga što je stvarno za nas, i onoga što više ne povezujemo s onim što sada doživljavamo. 

Dok se energije mijenjaju, mi također nalazimo da su naše promjene trenutne. To je iskustvo koje dolazi zbog zajedništva koje smo svi upravo sada. Mi osjećamo energije svih nas kao cjeline koja smo mi, a to je nešto što nam može donijeti puno konfuzije, ako to ne razumijemo. To je razlog zašto sam osjetio da trebam doći kroz ovaj kanal, koji je također to osjetio. Vidio sam da vas trebam obavijestiti da ima nešto što svi mi doživljavamo a to je naša balgoslovljena cesta do našeg vječnog blaženstva, jasnoće, mira, radosti i ljubavi. Zato predlažem da na ovo gledate kao da živite u trenutku i omogućujete sebi da se uštimate na mir, radost i ljubav koja vi jeste. Dopustite svim osjećajima, mislima i idejama da odjeknu kao odgovor na ono što znate da je vaša moć da stvarate ono što znate da je suština Mushaba energije unutar svih nas.

Da, ja to donosim sada zato što sjedim ovdje pokraj Porde i Benedictine, i mi vidimo da ste spremni vidjeti da je Mushaba energija dio energije onoga što ćete doživjeti, kao i onoga što vas je dovelo do ove točke u vašoj evoluciji. Želio sam vas podsjetiti na to kad sam vidio da ste u stanju da se povežete s tim, jer to je dio onoga tko ste vi i kako je vaša evolucija bila stvorena od vaše strane, i cijeli život. To je uvijek bilo s vama i uvijek će biti, jer dok je Kristova energija bila segment vašeg bivstvovanja, isto je i Mushaba energija. To je točka u vašem razvoju, kada je to značilo da će se dovesti u vašu svijest, jer to je sjeme nje, i vaše sposobnosti da stvarate sve što želite i namjeravate. 

Sada osjećam da sam danas dosta toga podijelio s vama. Sada odlazim i hvala vam da ste ono tko ste, da ste mi pokazali ono što ste sposobni napraviti, i to živjeti. Ljubav smo svi mi. Mi je predstavljamo i dalje, i stvaramo naše živote kroz vječnost.


Hvala ti puno dragi St. Germain.

Puno ljubavi, Nancy Tate



Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN