Followers

Saturday, June 27, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #8 10. lipnja 2015



Majčina mini-poruka #8

10. lipnja 2015

Vi ste zadnji saznali


Čestitam. Neka bend zasvira. Pustite balone da polete.

Ne samo da je bitka gotova, rat je gotov. Cijela borba je gotova.

Dragi svjetloradnici, vi ste to učinili! Posljednji važan korak za vas je da shvatite da ste vi to učinili.

Što ste to učinili? Novi dan je već osvanuo na planetu Zemlji. Ljubav pobjeđuje.
Svjetlo se podiglo. Vi ste obnovljeni kao što smo govorili.
Momentum je postignut i ne popušta.


Svjetlo poplavljuje svaki kutak vaše Zemlje.

To je kao da je iznenadno slavlje pažljivo planirano. Svi gosti su stigli i našli svoja skrivena mjesta

Hrana izvrsno miriše. Posuda za punč je puna i prisutni se guraju oko stolova. Svi znaju o slavlju i leže čekajući da skoče, okrenu prekidač svjetla i viknu: "Iznenađenje!"

Jedini koji još nije svjestan da je vrijeme slavlja ste vi. Ali, tu je super vijest. Vi stojite na vratima s rukom na kvaki. Širom otvorite vrata! Otpustite stare načine jednom zauvijek. Uđite na zabavu gdje ćemo vas potapkati po leđima, podići vas na ramena i pozvati vaše ime s velikim megafonom. Zajedno ćemo slaviti vjeke vjekova.

Djeco Zemlje, mahune nezaustavljivih, neustrašivih svjetloradnika kao što ste vi koji rade sami ili u malim grupama, poput logorske vatre koja točkicama označuje vaš svijet. Kad biste mogli vidjeti ono što mi vidimo, vaš smijeh i olakšanje ispunili bi nebo.

Tako, vaš Otac i ja došli smo vam to sada reći. Mi znamo da vas je ovo žestoko naprezanje iscrpilo. Vidim da ste se držali svim svojim srcem ove misije, i sada vam kažem, vi ste uspjeli.

Ostanite na kursu samo trenutak dulje. Vi ste to učinili. Mi smo to učinili.
U slijedećem udahu počet ćete vidjeti velike rezultate svojih dugih nastojanja.
Ustrajte djeco. Sjajite svoje svjetlo, pjevajte pjesmu svog srca. Mi smo tu.
Mi smo tu.

Majka


Prenijele: Christine Burk i Kathryn E. May, 10. lipnja 2015


Poslušajte BlogTalk Radio emisiju gdje nas Majka upoznaje s ovom perspektivom.


Dogradnja DNK od Majke i Oca - subota, 6. lipnja 2015 BlogTalk Radio
Program: Aktiviranje Majčinog i Očevog DNK za mir.

Michaelova kodirana poruka:

Ove mini poruke Majke naći ćete u pisanom obliku na web stranici

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od Kathryn:


© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.


Preveo: Alfred Muck - Fredi


1 comment:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN