Followers

Saturday, June 27, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #7 9. lipnja 2015



Majčina mini-poruka #7

9. lipnja 2015

Nevolja s obranom nevinog

Danas ćemo vam dati samo mali okus predmeta koji ćemo proučiti zajedno u bliskoj budućnosti.To je ključ vaše slobode, tajna vrata koja su bila zatvorena eonima. Potičem vas da idete sa mnom, da uđemo u avanturu na nepoznatom teritoriju, i rizikujete da izgubite sve što ste ikad našli dosadno, furiozno, bolno i nepromjenjivo o izgubljenim komunikacijama s drugima.


Ja ću otvoriti temu koja je navodno riješena prije više stoljeća, i namjeravam postaviti vam pitanje o svemu onome što smo mislili da znate o ljudskoj prirodi, praštanju, i mirnim pregovorima. Nadam se da vas to zanima. Početi ću s pjesmom iz Kathrynine knjige, Tko treba svjetlo. Ona ilustrira određenu osobinu ličnosti koja je svima jako poznata:

PASIVNO-AGRESIVNO

Oh ne, jesam li to prosuo?
Kako sam nespretan?
Tvoje novo odijelo, tvoja aktovka,
sve nakvašeno s čajem.
Volio bih da sam blag i
dobro sređen kao ti.
Upravo sam posrnuo
i-ups-stao na tvoju cipelu.

Ti si kompletan, svjetovni,
ne plašljiv poput mene.
Ti si hrabar i siguran,
ideš naprijed kao lav.
Dok sam ja tako rastresen,
moj um je ostao napola zatvoren...
Oh, da, jesam li ti rekao
uništio sam ti auto.
Oh, tako sam beznadan,
ti ćeš me mrziti, vidiš,
zaključao sam djecu
i zametnuo ključ.
No, susjed je bio ljubazan,
policajac je bio tako milostiv,
sada, gdje je moj novčanik?
Pretpostavljam da sam ga izgubio.
Samo trebam posuditi
sasvim malo novca.
Drago mi je što sam mogao pomoći
kad si me trebala, dušo.

To je smiješno, osim kad se vratite natrag do incidenata u vašem vlastitom životu koji su vas ostavili frustriranim i ljutim pred kamenim zidom zbog pametne glume koja vas je trebala uvjeriti da je ta osoba uistinu bespomoćna, mentalno poremećena, i potpuno nesvjesna svojih postupaka i frustracija koje one uzrokuju drugima.

Ovdje je istina; On je usavršio priznanje ludila: "Nisam znao što radim." "Nisam to namjeravao učiniti." On će se vjerojatno ispričati, ali njegove isprike će zvučati besmisleno i plitko, a ipak oni koji ga znaju ga često opisuju kao da "ima veliko srce". Oni vjerojatno podsjećaju jedni druge da unatoč njegovim brojnim "nesrećama" ili "greškama", zaslužuje da mu se oprosti i tolerira jer "on misli dobro".

Glupost. Ovaj manipulator je pametan, proračunat i popustljiv - majstor ljudske povredivosti i mračnog programiranja. On zasljepljuje ljude cijelo vrijeme zbog programa koji radi u njima iza scene - jedan tako sveprisutan da je nevidljiv običnom oku.

Tu je jednostavna ideja bez koje bi se cijeli ovaj program srušio i spalio. To je to: uvjerenje da su ljudi tako glupi, tako bez kontrole, da tako malo vladaju sobom ili su bez osjećaja prema drugima tako da oni zapravo ne znaju što rade dugo vremena. Podupirači koji drže ovaj koncept da počiva na drugoj jednako apsurdnoj ideji - da svatko tko ispovijeda nevinost zbog nesvjesnosti čini plemenitu gestu, i zaslužuje oprost, posebno ako se ispriča. Odbiti oprost bilo bi nemilosrdno i nepravedno. Ja kažem: opet glupost.

Sada, izazivam vas da identificirate velike laži u ovom programu i objasnite zašto su one služile da unište povjerenje, potkopaju dobru volju, i naprave sprdnju od integriteta. Oni nagrađuju nepoštenje, zlobu zamaskiraju kao dobrotu, i lišavaju žrtvu svake nade za stvarnom pravdom. Jeste li spremni? Ovdje su:

Ljudska bića su povrijeđena dubokim i nedokučivim "nesvjesnim" koje kontrolira njihove postupke, protiv njihovih istinskih osjećaja i uvjerenja. Oni si ne mogu pomoći.
To je časno i hvale vrijedno nastojanje kada se osoba ispriča za svoje postupke, čak i ako su "nesvjesno" motivirani.

Sada vas pozivam da preispitate svoj vlastiti život, svoje "nesreće" i one koje su se dogodile vama, i pripremite malu analizu ili esej s kratkim primjerima, za koje ste pozvani da podijelite s nama na Kathryn's radio show-u sutra navečer, u srijedu, u 20:00 sati po istočnom vremenu.

Pokažite nam kako ova jedna jedina mina iznenađenja potpuno isključuje majstorstvo, i zašto će korištenje toga u svoju vlastitu obranu spriječiti vaše uzašašće, dovesti vaše voljene do ludila, i stvoriti raskol koji će uništiti ljubav među vama.

Zajedno ćemo demonstrirati jedan od najpodmuklijih programa Anunakija ikad stvoren i nametnut čovječanstvu. Pridružite nam se u Hramu Svjetla, gdje ćemo početi raspetljavati i razgrađivati ovu uvredu za kreativnost i svijest čovječanstva.

Ja sam vaša Majka, i veselim se našem zajedničkom radu na uzašašću.

Prenijela: Kathryn E. May, 9. lipnja 2015

Dogradnja DNK od Majke i Oca - subota, 6. lipnja 2015 Blogtalk Radio
Program: Aktiviranje Majčinog i Očevog DNK za mir. 

Michaelova kodirana poruka:

Ove mini poruke Majke naći ćete u pisanom obliku na web stranici

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od Kathryn:


© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.


Preveo: Alfred Muck - Fredi


1 comment:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN