Followers

Thursday, June 25, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #2 4. lipnja 2015


Majčina mini-poruka #2

4. lipnja 2015


Vrijeme je da se završi niže-dimenzionalni hokus pokus


Dobar dan sjajne zvijezde!

Jeste li to znali? Jeste li znali da ste vi briljantne zvijezde koje osvjetljavaju Očevo i moje nebo? Svi koji ste dragocjeni to činite. Da, i vi također. Svatko od vas je vrlo dragocjen. Svatko od vas prima svu ljubav koju imamo za dati, koja je beskonačna i stalno se povećava. Kako postajemo sve bolji i bolji u ljubavi, jer mi također uvijek rastemo, mi se obraćamo i dajemo sve to vama. To je razlog zašto je naša ljubav uvijek svježa i obilna, pa otvorite svoju slavinu! Ovdje dolazi nova serija slatke ljubavi!


Dakle, to je način na koji volim početi sve što radimo, prekriveno i zagušeno u ljubavi poput svježe poslastice sundae (=sandei, sladoled s voćnim sirupom). Spominjem sladoled baš sada posebno zbog našeg Sanande koji je ovdje kraj mene dok vam to govorim danas. Ja sam ga zamolila da bude ovdje kako bi pomogao s današnjom Majčinom mini-porukom. Sananda voli sladoled jako puno; on voli sve vrste sladoleda. Svi mi imamo omiljene poslastice od kada smo se inkarnirali na Zemlji.

Mi želimo da nas upoznate sada kao takve. Želimo da nas znate, Oca i mene i vaše Društvo Neba, osobno i familijarno. Želimo da naša veza s vama bude topla i bliska, da naše komunikacije budu česte i pune smijeha. Opet vam kažem da smo ovdje u Društvu Neba koje se ne razlikuje od vas. Mi razmišljamo o našim razlikama samo kao razlici u kapacitetu. U ovom beskrajnom trenutku, Otac i ja imamo veći kapacitet da volimo, a to nas čini sposobnijim za sve stvari. To je doista jedina razlika između nas - kapacitet. A vaš stalno raste. Ostalo je samo perspektiva. Dati ću vam jedan primjer.

Jako davno, mi smo počeli ovaj projekt. Možemo koristiti formalni naziv projekta, ili za današnju mini-poruku možemo jednostavno nazvati ovaj projekt hokus pokus. Znate li onaj ples koji ste izvodili kao dijete? Pa, moglo bi se reći da smo svi mi u različitim fazama završetka plesnog projekta Zemlje, hokusa pokusa. Neki od nas, poput našeg Sanande ovdje, osobno su završili plesati taj ples. Oni su stavili sve svoje dijelove u njega i uzeli sve njegove dijelove iz Zemljinog niže-dimenzionalnog Matrixa. Onda su došli kući Ocu i meni između života i "sve to protresli" jer to je sve u vezi toga. To je sve o lekcijama i ljubavi. 

Mnogi od vas su uhvaćeni na prvoj liniji pjesme, kao da vaš snimak preskače i zaglavi tamo. Stavljaš svoje srce u... stavljaš svoje srce u... stavljaš svoje srce u... ali niste izvadili svoje srce. Vi ste ostavili svoje pohabano srce u vrijednostima i  uvjerenjima Matrixa, a ipak se pitate zašto se ono osjeća slomljeno. Stavili ste svoj mozak u njega.. ali niste uzeli svoj mozak van, tako da je vaše razmišljanje i dalje užljebljeno u mračno i đavolje programiranje koje vas uvijek vodi na stranputicu. Vi ste stavili svoju volju i dali ste je svom nižem egu, koji svakako čini sve što je moguće da vas zaustavi da ga ne izvučete, tako vi živite život temeljen na površnim zadovoljstvima umjesto na vječnom ispunjenju usklađujući se s našom Božanskom voljom.

Rješenje je jednostavno. Vi samo trebate završiti ples. Što god da stavite u Matrix, trebate to uzeti natrag. Vi to činite uspostavljajući svoju božansku volju, ponovnim ovladavanjem vašim srcem, i uzimajući u posjed vaš vlastiti mozak.

Vi morate povratiti svoju volju da usmjeravate i upravljate svojim vlastitim životom, svojim vlastitim razmišljanjem, osjećajima i ponašanjem. Nitko nema pravo da vas posjeduje. Vi niste jednostavno list na vjetru po kojem udaraju vanjske sile. Ako vjerujete da ste kontrolirani od strane mračnih elemenata u vašem životu, stavili ste cijelog sebe u Matrix, onda navaljujete da niste - vi samo reagirate na "stvarnost", a zaboravili ste izvaditi cijelog sebe iz njega.

To je rješenje, naravno. Prvo morate biti dovoljno hrabri da "sve to protresete". Sve. Vaše omiljene ideje, vaša dragocjena uvjerenja, vaša mišljenja o sebi. Ne ostavljajte ništa neupitano, ništa neispitano. Ne dopustite da ništa ne promakne vašoj svjesnoj pažnji. Budite pažljivi kao nikad prije. Dopustite sebi da primijenite snagu vaše božanske volje za poliranje sjaja vašeg vlastitog samoljublja, i moći ćete pogledati bilo što, promijeniti bilo što.

Sada ste spremni da doista napravite hokus pokus i okrenete se.

I to je sve o tome.

Ja sam vaša Majka



Kanalizirale: Kathryn E. May i Christine Burk, 4. lipnja 2015


Michaelova kodirana poruka:




Ova mini poruka Majke naći će se u pisanom obliku na našoj web stranici,

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od strane Kathryn: 



© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.



Preveo: Alfred Muck - fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN