Followers

Tuesday, June 30, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #15 22. lipnja 2015




Majčina mini-poruka #15 


22. lipnja 2015

Mi ćemo prebroditi



Draga djeco, jučer je bio monumentalan dan. Bio je to Očev dan za mnoge, ljetni solsticij u sjevernoj hemisferi, i dan otkrivenja i novih početaka za moju djecu koja su u potrazi unutar sebe za slobodom da započnu novi svijet bez sjena i boli koje su dovele čovječanstvo u tamu tako davno.

Na ovaj dan slavlja i novog svjetla, naša ljubljena Meg, domaćin naše radio emisije s Kathryn, napravila je zaokret na svom putu koji ju je oslobodio tamnice milijuna godina mraka i boli. Kao što znate, Meg je bila jedna od naših dragih kćeri arhanđela koja je dobila najdulja i najteža oštećenja od bilo koje duše koja sudjeluje u Projektu Zemlja. 


Meg je provela tisuće života reciklirajući se unutar tamnice kontrole uma u 4-toj dimenziji, i ona je prva koja se potpuno oslobodila najekstremnije razine okrutnosti, boli i porobljavanja - sustava programiranja koji su Anunaki donijeli na planet Zemlju. Ona je, pukom voljom njezinog nježnog srca, došla u sjajno svjetlo naše ljubavi, potpuno i radosno.

Teško je naći riječi da opišem duboku istinu koja je našu dragu Meg dovela u svjetlo u ovaj novi dan. Probudila se na novu dubinu razumijevanja sebe i svojih života zlostavljanja i trauma da bi shvatila istinu koja je utjecala na nju samu i na cijelo čovječanstvo.

Možete li apsorbirati ovu jednostavnu, ali duboku istinu pronađenu ispod sloj pod slojem iskustava? To je, njezinim riječima, upravo to. "Vidjela sam da sam, na tisuće velikih i malih načina, učinila drugima ono što je bilo učinjeno meni. Vidjela sam sebe kako pitam moju najdražu prijateljicu, koja je anđeo u mom životu, da ide sa mnom četiri bloka dalje da mogu večerati u restoranu koji mi se sviđa. Ona je imala uganuće gležnja, još ne izliječenog, i zamolila sam je da pješači s još uvijek svojom bolnom nogom, izjavivši da će to biti dobro za nju! Ja to vidim, vidim cijeli krajolik onoga što sam učinila! Prešla sam na nepromišljenost i okrutnost, a da nisam čak ni shvatila to!"

Kako je naša Meg prevladala zarobljavanje u Matrixu? Prvo, bila je hrabra u svojoj spremnosti da pogleda na sebe i na sve svoje ponašanje, misli, uvjerenja i akcije s potpunom iskrenošću i jasnoćom. Meg je otpustila svaku i sve strategije koje je razvila kako bi se zaštitila da ne vidi opseg destruktivnih mračnih uzoraka koji su se infiltrirali u svaki dio njezina života. 

Želim napomenuti da su svi na površini Zemlje u Meginoj poziciji. Oni su ili došli kroz svjesno putovanje gledanja i otpuštanja obrazaca tame, ili još uvijek žive u reakciji na njih. Prvo, Meg je krenula putem nedodjeljivanja nikakvog grijeha, srama ili krivnje sebi ili bilo kom drugom. Drugo, Meg je molila Oca i Mene da je podržimo i sudjelujemo s njom u njezinim hrabrim naporima da vidi i shvati ono što joj se dogodilo, i što je još važnije, koje duboke posljedice je to imalo na njezinu psihu.

Imajte na umu da su koraci koje je poduzela imperativ. Ona je prvo bacila iskren pogled na sebe samu da bi uočila svoja oštećenja, i rezultirajuća ponašanja, a onda je pozvala Oca i mene da joj pomognemo u razumijevanju i ozdravljenju. Ona nas nije jednostavno zamolila da očistimo i uklonimo sva njezina programiranja, oštećenja i ponašanje koje je iz toga proizašlo. Ideja Novog doba da možete dati sve svoje probleme nama, ostavlja vas prazne za rješenja vaših problema - dragocjeni rezultat kreativnog razmišljanja, odlučnosti i hrabrih napora o kojima govorimo. Na vama je da riješite, ljubljeni, razlog vašeg dolaska na Zemlju. Ovo je dragocjena prilika, vrijedan cilj, i krajnja mjera vaših kvaliteta kao tvoraca rase.

Cijenjena djeco, svatko od vas je u stanju utjecati na ono što ću opisati, utjecaj koji je Meg izliječio od najdubljih oštećenja koja bi bilo tko mogao dobiti u zemaljskom iskustvu, sve do potpunog zagrljaja. Zapravo, ona je postigla zadovoljavajuće ozdravljenje da ispuni svoje uzašašće, ali budući da još nije vrijeme za ovaj veličanstveni trenutak kada će prvi val svjetloradnika uzaći, ona će nastaviti raditi na misiji da vidi kraj mračnih uzoraka koji se još uvijek razvlače. 

To je previše komplicirano i složeno za objasniti ovdje, ali Megini izbori pokrenuli su ozdravljenje koje ne samo da prelazi, nego otapa sve granice i ograničenja širom vremenskih traka, porijekla, rase, spola, vrsta i tako dalje. Ona je zamijenila sve oblike podvojenosti i podjele s istinskom ljubavlju. Jedno od mnogih dostignuća Megine postojanosti i čistoće je odnos koji ona sada ima sa svojom dušom blizancem, Eoghan-om (Izgovara se Owen).

Meg i Eoghan pojedinačno su donijeli odluku u potpunosti i bez kolebanja, a zatim su oboje, kao par, posvetili se svjetlu, da potpuno vide i iskorijene štete milijuna godina utrošenih kao lideri mračnih.

Eoghan je u mračnom Archonskom savezu bio ekvivalentan rang s Ashtarom u Galaktičkoj Federaciji Svjetlosti. Nakon što je došao u svjetlo, on i Meg su izabrali novo ime za njega. Izabrali su Eoghan. To ime je galsko, što znači "rođen od tisovine". To je drevno, od prije ledenog doba, sveto drvo transformacije i ponovnog rođenja. Simbol i bit ovog stabla pomaže svima u smrti staraca, starim načinima gledanja na stvari. Eoghan je sada majstor koji predstavlja sveži početak, nove početke, nadu transformaciju i ponovno rođenje. 

Meg i Eoghan primili su ozdravljenje koje čeka svakog od vas na Zemlji. Ono što je uzbudljivo u ovom primjeru je da Meg zastupa nekog tko je iskusio najveću bol, programiranje i patnju koju je prouzročio Projekt Zemlja. To pokazuje da svatko to sigurno može učiniti!

Djeco, probite se kroz to. Koristite primjer Meg kao ohrabrenje i inspiraciju. Prvo, budite spremni priznati razmjere programiranja, patnju i oštećenja koja su dotakla svaku pojedinu dušu inkarniranu na Zemlji, uključujući vas. Nakon što ste napravili ovaj hrabri, jasan, dug pogled, onda pozovite oca i mene tako da zajedno možemo zacrtati i ispuniti vaše ozdravljenje, koje ne samo da će vas obnoviti, nego kao i Meg vi ćete imati trajan utjecaj koji će liječiti Zemlju, svemir, i da, draga srca, multiverzum.

To je ono što sam danas došla razgovarati s vama. Osjetite me kako vas držim kraj sebe, jer ove riječi stvaraju svoj put duboko u vaše biće da zapali misiju koju svi imate i koju ćete ispuniti.

Otac i ja smo blizu vas, držeći vas u našem naručju, u očekivanju vaših briljantnih osobnih i kozmičkih postignuća. 

Ja sam vaša Majka.

Prenijele: Kathryn E. May i Christine, 22. lipnja 2015

Dogradnja DNK od Majke i Oca - subota, 6. lipnja 2015 Blogtalk Radio Program:  Aktiviranje Majčinog i Očevog DNK za mir.

Michaelove kodirane poruke: 

Ove mini poruke Majke naći ćete u pisanom obliku na web stranici

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od Kathryn:


© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.



Preveo: Alfred Muck - Fredi

1 comment:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN