Followers

Saturday, June 27, 2015

Hrvatski -- Majčina mini-poruka #10 12. lipnja 2015


Majčina mini-poruka #10

12. lipnja 2015

Zlo se zavarava da vi ne vidite zlo

Večeras ćemo kratko govoriti o temi koja je postala tabu čak i da se spominje, kao da puko spominjanje donosi neku misterioznu i proročansku moć. Otac i ja smo ovdje da raskrinkamo ovaj neutemeljeni mit. Sada ćemo dati ime ovoj temi, a onda ćemo kratko govoriti malo o tom pitanju. nakon što se obratimo, moći ćemo nastaviti u narednim porukama brzinom svjetlosti u slijedećoj fazi vašeg de-programiranja i uzašašća.


Tema večerašnje skraćene poruke je ZLO.


Zlo je odsutnost LJUBAVI. To je najniža razina svijesti. To je razina svijesti koja se nalazi u parazita koji jedu svog domaćina a onda i sve druge. To je oblik svijesti koji navodi. "Ako to ne mogu učiniti na svoj način, nitko to ne može." To je manijakalna predanost gubitnik-gubitnik scenarija. To je egoistična sebičnost.

Zlo je jednostavno, odjeveno u ljepljivu odjeću da pokuša izvesti nešto što nikada ne može postići. Radi se samo o dominaciji, kontroli, imitaciji-kreaciji, i monotonim shemama zgrtanja i rata.

Zlo je planiranje i provođenje ekstremne patnje što je više moguće. Zlo nije kvaliteta koja postoji iznad 4-te dimenzije, jer to je visoko razočaravajuće i stoga privremeno iskustvo. Zlo je uvijek prolazno, egoistično i ludo.

To je namjerni napad na Oca i mene, i to je ciljani napad na Kozmički zakon. Otac i ja smo sada ovdje da kažemo - zlo se više neće tolerirati.

Mi se već bavimo s većinom vas nasamo, i to je naše posljednje podizanje zavjese da izvedete fantazije i uloge pretvaranja da ste važni ili na vlasti jednostavno zato što pokazujete okrutnost.

Ugrađeni u programiranje svi ste poplavljeni s onim što je neka vrsta uvjerenja da je zlo moć, i da vas to čini snažnim kad ga osjetite. To je najniži oblik doživljavanja emocija i nema nikakve veze s dolazećim Zlatnim Dobom i sudbinom Zemlje i svih na njoj.

E-V-I-L (zlo) je amagram za L-I-V-E (živjeti). Jer svatko od vas ima dušu, vi nosite iskru života vašeg Oca i mene. Stoga, uvijek znate kad se prepuštate zlim mislima, emocijama i djelima. Vi ste sposobni završiti ovu šaradu zauvijek, u svakom trenutku.

Mnogi od vas doslovno su pali u požudu za zlom. Kad odlučite otpustiti ovu pohlepu, za površnu i egoističnu ovisnost, onda ćete ih odložiti i okrenuti se opet prema suncu. To je tako jednostavno. Ovisi o vama. Mi vas potičemo da prekinete svoju vlastitu patnju odabirom sada. Za one od vas koji zamišljaju da se to ne odnosi na vas, biti ćemo jasni. Zlo je nekontrolirani bljesak ljutnje, zlo je neugodan komentar, osmišljen da povrijedi ili posrami nekog, zlo je ljubomoran zaplet da se umanji nešto što pripada drugome. Zlo je samoužitak, zlo je slijepo očekivanje, zlo je stav: "Nisam to želio, stoga nisam učinio ništa loše."

Zlo se zavarava da vi ne vidite zlo.

Slijedeći korak u vašem uzašašću možda ne može biti dovršen, sa zrelošću i skrbi, dok iskreno ne pogledate u lice zla i prepoznate ga za ono što jest.

Budite hrabri, draga i odgojena djeca. Svi vaši napori se vide, i vrijede.

Mi smo tu s vama, u ljubavi

Prepisale: Christine Burk i Kathryn E. May, 12. lipnja 2015


Poslušajte BlogTalk Radio emisiju gdje nas Majka upoznaje s ovom perspektivom.


Dogradnja DNK od Majke i Oca - subota, 6. lipnja 2015 BlogTalk Radio
Program: Aktiviranje Majčinog i Očevog DNK za mir.

Michaelova kodirana poruka:

Ove mini poruke Majke naći ćete u pisanom obliku na web stranici

i na našem YouTube kanalu u audio obliku od Kathryn:


© Kathryn E. May, PsyD. Dopušteno je kopiranje i dijeljenje ove poruke, pod uvjetom da je prikazana u cijelosti bez dodataka ili brisanja, a zasluga se daje kanalu i web stranici, www.whoneedslight.org. Prijevodi moraju biti odobreni od autora i pisara.


Preveo: Alfred Muck - Fredi




1 comment:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN